Suka!

Nor Arlene Tan Membuat Laporan Polis | Penafian Berhubung Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara

Wednesday 10 August 2011

Baru-baru ini kecoh dan heboh mengenai pendedahan identiti Sitt Wuzara oleh hackers GaySec, kini timbul pula percanggahan pendapat dan kekeliruan identiti sebenar Sitt Wuzara. Pelbagai teori yang cuba diketengahkan yang yul dapat lihat. Di dalam beberapa siri pembongkaran oleh Gaysec, mereka mendakwa blog Hajjah Sitt Al-Wuzara dimiliki oleh seorang individu yang bernama Nor Arlene Tan Binti Khalid. Akibat dari pembongkaran itu, Arlene Tan menerima pelbagai kecaman dan mesej berbaur ugutan melalui akaun facebook dan telefon bimbitnya.

Nor Arlene Tan Binti telah pergi ke Balai Polis Kelana Jaya dan membuat laporan berhubung tuduhan yang diterima olehnya kononnya dia menjadi dalang disebalik identiti Hajjah Sitt-Al-Wuzara, pada 8 Ogos 2011 (semalam).

Banyak juga pendapat-pendapat yang menarik yang dikongsi oleh blogger-blogger. Antaranya adalah kawan kepada Arlene Tan sendiri yang membuat post di entri yang bertajuk ‘DIA KAWAN SAYA: PEMILIK AKAUN MENGHINA ISLAM‘. Kepada blogger-blogger sekelian, berhati-hatilah semasa menulis, kerana Arlene Tan juga telah screen print beberapa blog mengenai tuduhan melulu terhadap beliau untuk dijadikan bukti yang kononnya dia difitnah. 


Apa-apa pon kita tunggu dan nantikan sahaja siasatan selanjutnya oleh polis nanti. Siapakah yang dalang disebalik ini semua?

2 comments:

IMANSHAH 10 August 2011 at 23:32  

bila lah habis kes ni, menyampah ai..huhu

Anonymous,  11 August 2011 at 14:40  

mcm2 kan..ermmm..minta ditunjukkan kebenaran..

Post a Comment

Terima kasih ye diatas komen2 anda, :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yul Aje

Hak Cipta Terpelihara 2010-2011 dikuasakan oleh YUL

  © Blogger template untuk Yul Aje oleh http://www.yulsahaja.com/ 2011-2016

Back to TOP