Suka!

Buruk kew Layout aku?

Sunday 5 December 2010

Sedihnya aku ada orang cakap layout aku nie buruk. :(
Sebenarnya blog aku nie bukan lah buruk sangat kan kan kan? just simple je kot. hehe. Maklumlah ye, aku nie still baru lagi. So, korang jgn ckp depan2 ok, kalau blog aku nie buruk. Kalau belakang2 tak apa, aku tak terasa, hehe.




Tapi yang paling aku sedih sekali blog aku still tak ada gambar header! Muahahaha. Jeles siot aku kan tengok blog2 orang lain. Header dieorang sume cantik2 belaka. Cuma blog aku je, simple nak mampos! Aku nak buat gambar untuk header pon tak tahu, nak edit2 lagi la.MACAM HAREM!






Main2 HTML code pon aku tak pandai. Tau yang simple2 je. Tu pon refer kat youtube dan encik google. Kalau tak ada mereka, mungkin ramai yang akan hina kot blog aku nie. Silap2 semua dah tak nak follow aku lagi dah, baca pon dah tak sudi dah. haha.



So, kepada korang yg tengok blog aku nie yang tak sebarapa janganlah hina pula ye, kesian aku punya blog buruk. Cuma blog nie saje lah tempat aku bermain. Sob, Sob :(


Bukan aku yang menangis,





P/S : Aku tau ko dlm aty korang ckp burukkan? :(

12 comments:

SHA 5 December 2010 at 16:12  

sama la kita yul..tak pandai nak ngedit2 ni..huhuhuhu

YUL 5 December 2010 at 16:15  

haha, kita senasib, tp log sha ada la juga widget yg ccantik2 tu, huhu, yul punya simple je kan? kehkehkeh

L 5 December 2010 at 16:39  

haha~
aku pengen ketawa baca postingan-mu..
*translation: i want to laugh when i read this posting*
:D
hmm, i think the layout isnt bad.. it's just too simple.. :D
if you want to edit your blog, it's better for you to click some widgets your friend's blogs have.. like mine.. :D *promosi*
u'll find some widgets you can share in your blog..

for the layout, i have a cool site *but i think it's too girly* maybe you like some..
thecutestblogontheblock.com

click it.. :)
semangat! :D

JelinaJoli 5 December 2010 at 19:20  

yeah! anda sedar diri. hahahhahhaha.

tukaq bekgraun pls!

YUL 5 December 2010 at 19:30  

@ L , ya smngat!

@Jelina, bradpitt xbg la wa tukar bekground :D

Anonymous,  5 December 2010 at 21:25  

hahahahaha...situasi mu sama ngn aq aa weh masa baru buat dulu..berejam kut aq buat header..kakakakaakkakak gelak2 aq baca..;p

YUL 5 December 2010 at 22:00  

hahaha, aku skrg ngh pening nie cmne nk buat header, hoho

Aesya Zealous 5 December 2010 at 22:33  

okeh je..klu gune blogger punye senang. blog pun tak berat, org suke singgah..:)

YUL 5 December 2010 at 22:56  

ehehehe, iyekew? hoho, maceh ye atas komennye. baru tau ni,

Bungasunti-Maternityandnursing 6 December 2010 at 18:34  

haha xdela buruk pun la.tapi warna tu mgkin blh amik yg lbh mesra kn?

YUL 6 December 2010 at 19:56  

haha, tak pandai la nk amek warna yg mesra2 nie, hehehe

Post a Comment

Terima kasih ye diatas komen2 anda, :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yul Aje

Hak Cipta Terpelihara 2010-2011 dikuasakan oleh YUL

  © Blogger template untuk Yul Aje oleh http://www.yulsahaja.com/ 2011-2016

Back to TOP