Suka!

Filem PE 3 Mempunyai Unsur Pekida? | Preview Pelan Ketiga

Thursday 16 June 2011

Selepas mengarahkan filem V3: Samseng Jalanan dan juga kongsi, Kini filem terbaru bertajuk PE 3 arahan Farid Kamil akan ditayangkan tidak lama lagi. Filem PE 3 nie merupakan singkatan daripada ayat PELAN KETIGA. Ianya merupakan filem ketiga arahan FARID KAMIL sendiri. Filem bergenre komedi aksi ini menampilkan barisan pelakon-pelakon hebat seperti Kamal Adli, Farid Kamil, Diana Amir, Along Eyzendy dan ramai lagi yang padat dengan aksi dan komedi segar.

Filem ini mengisahkan sekumpulan penjenayah berprofil tinggi, diketuai MEGAT (Farid Kamil) yang melakukan rompakan, pemalsuan kad kredit dan pencurian kereta mewah di sekitar Pulau Pinang.
Adakah filem ini terdapat juga unsur kod rahsia PEKIDA seperti filem KL GANGSTER dan juga KONGSI? Entahlah, yul pon tak tahu juga kisahnya bagaimana. Adakah warna dan ayat di wallpaper tersebut menjadi isu ? Yang penting kita jangan terlalu beranggapan yang bukan-bukan dan jangan cepat menuduh tanpa memeriksa.


PeIII Review by Farid Kamil
Video berikut merupakan Preview oleh Farid Kamil mengenai filem tersebut. Sinopsis mengenai cerita tersebut yul pon tak tahu lagi, trailer pon tak keluar lagi. Apa-apa pon kita tunggu je nanti tayangannya. :)

3 comments:

Unknown 16 June 2011 at 10:06  

tidak kisah ah, ad unsur pakida @ tidak yg pntg cerita best..huhu

Miecyber 16 June 2011 at 11:17  

Filem genre kesamsengan jadi pilihan penerbit sekarang ini,boleh hantu hantu berehat sementara untuk berlakon buat masa ini.

Naik basikal ke Mekah

Miecyber 16 June 2011 at 11:18  

Filem genre kesamsengan jadi pilihan penerbit sekarang ini,boleh hantu hantu berehat sementara untuk berlakon buat masa ini.

Naik basikal ke Mekah

Post a Comment

Terima kasih ye diatas komen2 anda, :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yul Aje

Hak Cipta Terpelihara 2010-2011 dikuasakan oleh YUL

  © Blogger template untuk Yul Aje oleh http://www.yulsahaja.com/ 2011-2016

Back to TOP