Suka!

(GAMBAR) Persandingan Nabil Di I City | Majlis Kahwin Nabil Dan Zira

Monday 3 October 2011

MAJLIS RESEPSI 2 OKTOBER DI I-CITY,SHAH


Sebelum nie yul ada berkongsikan berita serta gambar pernikahan nabil dan zira. Namun hari ini, yul berkongsikan lagi gambar persandingan/perkahwinan nabil dan zira di I City pula. Dengan dekorasi yang menarik dari Kad Undangan perkahwinan hinggalah ke majlis persandingan,pastinya meninggalkan impak yang besar dihati tetamu,peminat mahupun sesiapa sahaja yang menyaksikan perkahwinan mereka


Berikut adalah berita perkahwinan NABIL DAN NAZIRAH AYUB Di I City
Mengimbas kembali kenyataan Nabil mengenai perkenalannya bersama Nazirah Ayub…

“Kami memang dah kenal lama kerana dia kawan kepada adik ipar saya. Tak sangka akhirnya saya kahwin juga dengan dia sebab dulu dia menyampah kat saya. Maklumlah, dulu dia kenal saya masa saya masih jadi mat dispatch lagi,” cerita Nabil berseloroh.
Sementara Nazirah yang juga bekas pramugari AirAsia memberitahu dia sendiri tidak menyangka setelah mengenali lebih rapat Nabil yang kini sudah menjadi suaminya, hatinya mula terpaut sejak awal tahun ini.
“Biarpun saya sudah kenal dia lama tetapi hati saya tidak pernah terbuka kepadanya sebelum ini. Tetapi bila dia mula mahu berkawan rapat dengan saya sejak awal tahun, hati saya mula terpaut.
“Saya suka dengan sifat dia yang kelakar dan suka mengambil berat. Saya juga boleh terima dan tak ada masalah dengan cara dia. Dia bukan selalu buat kelakar kerana bila dia serius, dia akan serius.
“Selepas dua, tiga kali keluar dan dah kenal hati budi masing-masing, akhirnya kami membuat keputusan untuk kahwin,” jelas Nazirah.
Bercakap mengenai destinasi bulan madu mereka,menurut portal murai.com,destinasi bulan madu pertama mereka di Mekah
“Buat masa ini kami belum terfikir lagi mana-mana lokasi berbulan madu sebab saya sendiri masih banyak lagi komitmen kerja yang perlu diselesaikan.
“Malah, jadual saya penuh sehinggalah penghujung bulan November. Namun saya sudah berniat untuk bawa isteri saya ke Mekah untuk mengerjakan Umrah pada bulan Disember ini.
“Selepas itu mungkin baru kami merancang untuk berbulan madu ke destinasi lain, InsyaAllah,” katanya yang ditemui selepas diijabkabulkan di Masjid Tuanku Sultan Mizan, Jumaat lalu.

Dalam pada itu, Nabil memberitahu dia mahu menjalani kehidupan sebagai suami isteri hanya berdua terlebih dahulu dan hanya merancang untuk menimang cahaya mata pada tahun kedua perkahwinan
“Buat masa ini belum lagi rasanya. Bagi kami, tahun pertama biarlah untuk kami berdua dahulu. Mungkin tahun kedua baru kami akan rancang mengenai anak. Kalau boleh kami nak tiga orang anak,” tambah Nabil.
P/S: sama cantik, sama padan kedua pasangan nie kan, hee;) 

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih ye diatas komen2 anda, :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yul Aje

Hak Cipta Terpelihara 2010-2011 dikuasakan oleh YUL

  © Blogger template untuk Yul Aje oleh http://www.yulsahaja.com/ 2011-2016

Back to TOP