Suka!

(GAMBAR) Majlis Perkahwinan Nabil Dan Zira 2 Oktober 2011 | Hantaran Pernikahan Nabil Rajalawak & Nazirah

Saturday 1 October 2011

Gambar kahwin Nabil Raja Lawak dan Nazirah
Tahniah yul ucapkan kepada pasangan pengantin baru, Nabil dan juga Nazirah kerana telah selamat diijab kabulkan dan sah menjadi suami isteri. Nabil telah bergelar suami kepada Nazirah Binti Ayub, 23 dalam sebuah majlis akad nikah yang berlangsung di Majis Tuanku Zainal Abidin Putrajaya, tepat jam 5.16 petang tadi. Nabil segak bergaya mengenakan persalinan Wazira Zainal telah dinikahkan oleh jurunikah merangkap pembantu imam Masjid Besar Putrajaya, Ustaz Muhd Redza Bin Ahmad dengan mas kahwin berjumlah RM300 dan wang hantaran berjumlah RM15000.


Nabil menerima 9 dulang hantaran daripada pihak perempuan berkonsepkan Red Rhapsody iaitu sebentuk cincin, coklat Godiva, sepasang kasut Tods, sebuah PlayStation 3, sebuah iPad, senaskah Al-Quran, tepak sirih, buah-buahan & kek fonding. Manakala, Zira pula menerima sejumlah 7 dulang hantaran berkonsepkan White English Contemporary iaitu gabungan wang hantaran & sebentuk cincin, tepak sirih, sebuah Blackberry Playbook, kasut Stuart Weitzam, set wangian Laura Mercier, set alat solekan dan senaskah tafsir Al-Quran. Kesemua hantaran telah direka oleh Persada Embun.


Berikut adalah gambar pernikahan Nabil Dan juga Zira


Dan di bawah ini pula merupakan gambar dan berita terbaru perkahwinan Nabil yang diadakan di I-city 

Majlis resepsi perkahwinan Nabil dan Zira berkonsepkan Fantasy Wonderland dan Nabil sendiri juga mengakui bahawa apa yang di’ilhamkan olehnya sebelum ini menjadi satu kenyataan.

Di’soal tentang keseluruhan kos majlis perkahwinan mereka, Nabil tanpa berselindung berkata beliau mengeluarkan RM177,000 dari poket sendiri untuk merealisasikan impian perkahwinan mereka berdua.

“Kalau anda semua mahu perkahwinan sebegini, bersedialah untuk mengeluarkan wang sebanyak itu. Tetapi tidak mengapa, saya puas kerana gembirakan orang tersayang,” kata Nabil yang sentiasa mengusik Nazira sepanjang sidang media.

Nabil turut bercakap tentang perancangan selepas ini untuk kerjaya Nazira, beliau berkata beliau suka jika Nazira menjadi teman beliau untuk kerja tetapi lebih suka isteri kesayangan untuk tinggal di’rumah sahaja.

Lagi gambar sekitar majlis perkahwinan Nabil Raja Lawak & Nazira Ayub yang berlangsung di i-City, Shah Alam

Berikut adalah video pernikahan mereka



P/S: Tahniah kepada mereka berdua :)

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih ye diatas komen2 anda, :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yul Aje

Hak Cipta Terpelihara 2010-2011 dikuasakan oleh YUL

  © Blogger template untuk Yul Aje oleh http://www.yulsahaja.com/ 2011-2016

Back to TOP