Suka!

(Video) Rompakan Di Kedai Mamak Di Seksyen 15, Shah Alam | Mamak Restaurant Robbery Section 15 Shah Alam

Thursday 8 September 2011

Kejam sungguh pabila melihat gelagat perompak yang merompak di salah sebuah kedai mamak di shah alam yang berlaku sebelum hari raya 1 syawal menjelma. Rompakan tersebut berlaku pada 28 ogos 2011, sekitar pukul 4 pagi yang dirakamkan melalui kamera litar tertutup CCTV. Rompakan didalangi oleh lima lelaki yang tidak dikenali memakai topi keledar dengan membawa pisau dan parang.

Mereka juga dikatakan meluru kearah orang ramai sambil mengangkat parang serta menggugut kepada pelanggan disitu dan melarikan beberapa komputer riba dan barang berharga milik pelanggan kedai mamak tanpa merasa belas kasihan. Ramai pelanggan di kedai mamak tersebut berlari keluar sebaik sahaja melihat kelibat sekumpulan perompak yang membawa parang. 


Apa-apa pon, jadikannya ia sebagai pengajaran. Lepas nie, kalau korang hendak membawa komputer riba di kedai mamak kenalah berfikir terlebih dahulu. 


Berikut adalah video rakaman cctv rompakan di restoran mamak seksyen 15.

P/S:Kesan daripada rompakan ini, kebanyakkan kedai makan 24 jam seperti kedai makan mamak menjadi lengang selepas jam 12 malam.

2 comments:

mrs kayrul 9 September 2011 at 14:00  

menakutkan betul la..perompak tue tak cukup duit kot nak balik raya..hehehhe

Anonymous,  10 September 2011 at 14:09  

bahaye2. seram

Post a Comment

Terima kasih ye diatas komen2 anda, :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yul Aje

Hak Cipta Terpelihara 2010-2011 dikuasakan oleh YUL

  © Blogger template untuk Yul Aje oleh http://www.yulsahaja.com/ 2011-2016

Back to TOP