Suka!

(GAMBAR) Perodua Myvi Extreme 1.5L | Model Myvi Baru Dikeluarkan September 2011

Saturday 10 September 2011

Perodua telah pon mengumumkan secara rasminya bahawa SE Myvi 1.5 akan dibuka untuk tempahan mulai 12 September 2011, Isnin depan. Sebanyak 178 bilik pameran Perodua yang akan diadakan di seluruh negara mulai 15 September 2011. Harganya pula akan diumumkan pada hari pelancaran kelak. Harga bagi model kereta Myvi 1.5 baru tidak dinyatakan beliau tetapi ia dikategorikan sebagai mampu dimiliki.



Pengarah Urusannya, Datuk Aminar Rashid Salleh berkata, Myvi 1.5 L itu hanya dikeluarkan secara eksklusif bagi pasaran Malaysia dan disasarkan kepada eksekutif muda serta di bandar yang mahukan kereta yang sporty dan premium sesuai dengan gimik pengenalannya, ‘Lagi Power Lagi Best’.


Model kereta Myvi 1.5 baru ini didatangkan dalam empat varian yang mempunyai transmisi manual dan automatik. Model baru itu juga menawarkan lima warna dengan warna terkini iaitu kuning Majestic.

Model kereta Myvi 1.5 baru ini diperkenalkan kerana terdapatnya permintaan tinggi daripada orang ramai yang mahukan sebuah Myvi yang mempunyai enjin berkapasiti besar dan ia hanya dikeluarkan di Malaysia buat masa ini.


Sejak Jun lalu, Perodua telah pon menerima sejumlah 34000 tempahan untuk Myvi baru 1.3, dan telah menghantar 18000 unit setakat ini. Myvi telah pon mengatasi Proton Saga dan menjadi antara jualan kereta yang terbaik di Malaysia menurut data MAA.

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih ye diatas komen2 anda, :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yul Aje

Hak Cipta Terpelihara 2010-2011 dikuasakan oleh YUL

  © Blogger template untuk Yul Aje oleh http://www.yulsahaja.com/ 2011-2016

Back to TOP