Suka!

Dapat Kempen Dari ChurpChurp!

Tuesday 30 November 2010

salam semuanya. Yul tadi baru je buka e-mail nak selongkar ada posmen hantar surat tak hari ini?  Kalau korang nak tahu yul tadi dapat satu surat dari ChurpChurp. Korang tahu tak apa itu ChurpChurp? ChurpChurp nie adalah salah satu sebuah syarikat pengiklanan, macam nuffnang juga,tapi caranya berbeza. Kita hanya promote iklan yang dibagi oleh pihak ChurpChurp melalui Facebook dan Twitter sahaja. 




Dalam surat tu yul dapat kempen dari pihak ChurpChurp. Tapi dalam surat tu berbeza sedikit coz yul kena promote link yang dia bagi melalui facebook,twitter, blogger,myspace dan lain2 lagi yang korang ada. 



email dari ChurpChurp
Seronok la jugakan tiba2 je dapat kempen dari ChurpChurp! Alhamdulillah syukur yul dapat kempen dari ChurpChurp, sementara nak tunggu nuffnang terpilih lama lagi. 1st time pula tu dapat kempen macam nie. Yul baru register kat ChurpChurp tu sekitar 3 minggu terus dapat kempen. hoho. Dalam e-mail yang dia bagi tu, dia suruh yul sebarkan link yang dia bagi nie dimana2 sahaja. 


*Jangan jeles ye kalau yul dapat kempen macam nie, hehe ;P

Pastu terus yul log-in kat ChurpChurp. Buka2 je dia suruh yul share link yang dia bagi tu, huhu




Melalui program Social Sharing ChurpChurp ni, korang akan diberikan unique url untuk setiap iklan yang korang buat, contohnya ini iklan terbaru yang yul join di Social Sharing ChurpChurp ni,http://www.churpchurp.com/yulhadri/share/celcombizbb , pembayaran untuk Social Sharing ini bedasarkan Pay-Per-Click dan timeline untuk post url ini amat penting sekali, contohnya kalau korang post kat twitter akaun pada waktu puncak gerenti ramai yang klik iklan tu, yang paling best iklan ini tak perlu approval dari pihak ChurpChurp dan korang boleh letak kat Twitter, Facebook, Blog, Buzz, YM dan lain-lain sosial media yang ada kat dunia ni. Tapi perlu diingat Social Sharing ni ada syarat-syaratnya juga.

Kalau nak cari pendapatan lebih selain daripada  nuffnang, korang boleh juga daftar kat ChurpChurp. Dapat kempen, korang ikut je apa yang dia suruh. Tak susah pon kan? Just promote link je macam aku nie. hehe http://www.churpchurp.com/yulhadri/share/celcombizbb klik la ye kalau korang tak kedekut untuk klik:)

Bagi yang belum daftar dekat ChurpChurp cepat2 la daftar ye. Mana tau income korang lagi tinggi dari yul kew? huhu.




3 comments:

aRuL aSh.. 30 November 2010 at 02:53  

nice information~

btw follow u

Unknown 30 November 2010 at 03:04  

Yul kalu nak tau churp churp nie ank syarkt nuffnang sbb tu kalu post link tu kt blog x hlg status gliterrati.Satu klik untu Yul.Kalu ada masa lwat blog saya berkaitan tentang program2 buat duit di internet.http://muaturunbaru.blogspot.com/

Admin 30 November 2010 at 03:17  

salam ..
tahniah ...:)

http://hasrulhassan.blogspot.com

Post a Comment

Terima kasih ye diatas komen2 anda, :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yul Aje

Hak Cipta Terpelihara 2010-2011 dikuasakan oleh YUL

  © Blogger template untuk Yul Aje oleh http://www.yulsahaja.com/ 2011-2016

Back to TOP